25 January 2009

B O R I N G

aku tak tau kenape aku dipenuhi hari² aku selepas exam ni dgn keboringanngantuk yang tak terhingga..naik kelabu mata aku mengadap internet yg xberape nk laju da ni..
fatrah yg tgh menunggu result yg sungguh mendebarkan membuatkan diriku ini ternanti² apakah keputusan yg memutuskan aku ini..doa
tetapi,dek kerana menunggu keputusan yg tak berkunjung tiba ini..membuatkan aku bosan dgn hari² aku ini..aku xleh nk kemana²,sbb aku xtau lg apekah akan aku kene buat selepas ini..mungkin antara faktornye..pinjaman yg xmasuk² lagi..aku nk wat persediaan tuk balik malaysia pun tersekat lagi ni..wlu apepun yg leh aku wat..hanyalah menunggu dan terus menunggu..


aktiviti aku mase cuti ini..xde lain xbukan la..ngadap internet..tido xde jadual da..pastu men futsalcelebrate..pastu borak²..pastu berblog..ooo,korang ingt mesti bende wajib aku tgglkan ye..xde la sampai tahap cipan cmtu lak aku nk wat..gile ke ape..
tapi..xbaik cakap boringkan..sbb kite ni islam..jd kene la amik perspektif tuk memberikan manfaat tuk diri kite..wlupun byk fakto itu dtg yg watkan kite boringkan..apekate kite memanipulasikan die jd yg bermanfaat..xgitu hiroshi?sengihnampakgigi
Ya ALLAh berikanlah aku satu ilham yg membuatkan aku xcukup tgn nk wat die dgn hati yg senang dan aku sukai..amin
doa



post signature

1 comments:

aiSyaLiciOus Monday, January 26, 2009  

awak....cun seyh awak nyer blog...tolong la ajarkan saye yg baru setahun jgung nie dlm dunia blog....hehe..if u dont mind la..ade email x??sya nak suh awak tolong upgrade kan sya nyer blog...leh???

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO