25 July 2009

IkLaN BAiK


seharian manusia akan mencari kerja tetap untuk menampung perbelanjaan harian..tetapi adakah dengan kerja tetapnya itu mahupun kontrak dapat memberi jaminan untuk memenuhi keperluan asas tanpa berhutang..

jadi jalan yang baik untuk mencari rezeki yang halal ialah dengan mengambil kerja sambilan lain yang tidak terikat dengan masa..adakah pendapat ini betul atau tidak..sudah tidak diperlukan bukti lagi kerana sudah terbukti apabila anda sendiri bertanya kepada jiran anda..


disini saya ingin mengongsi berita baik untuk kalian semua yang mahukan pendapatan yang mudah tanpa bersusah payah untuk membuat kerja..apakah kerjanya itu??
mudah sahaja..tetapi wat masa ini terbuka didalam n9 sahaja..kerana masih dalam percubaan tetapi sudah terjual..maknenye ianya menjadi..mudah saja..sesiapa yang teringin beli kereta..informkan kepada sy sahaja anda akan mendapat komisen tanpa bersusah payah selepas itu ke hulu ke hilir..ok..


ramai org mahu memiliki kereta..tetapi tidak yakin statusnya untuk membuat pinjaman bank untuk membeli kereta..sbb itu ramai jugakla yang hanya tertangguh untuk memiliki kereta..tetapi dengan saya..kamu akan nampak jalan keluarnya..sudah terbukti hasilnya..jadi jangan pening untuk berfikir nk dapatkan kereta k..semua hanya dengan beritahu saya sahaja..pasti akan dapat komisen dan penghantaran yang cepat..ok..second mahupun baru..semuanya ada...ok..

selamat menjana wang dengan mudah..
post signature

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO