07 September 2009

A S S A L A M U A L A I K U M W.B.T


kaifa halukum? sudah sebulan blog ini tidak berfungsi membuatkan aku rindu untuk menulis lagi disini..nasib baik xexpired..klu tidak rugi la blog yang aku ngadap ni mase nak exam kat Jordan dulu ni..nasib boleh..

kepada pembaca blog aku ni, mungkin kamu ternanti-nanti, dan mungkin tidak..tp mungkin agak menyesal apabila click blog aku, tp tiada sebarang perubahan...mungkin juga, klu kat list kome sekelian, aku ditangga yang terbawah sekali, betul ke idak?hehe


tu lah die alkisahnye perjalanan seorang aku ni..mungkin baru nk menyesuaikan diri ini dengan belajar sampai partime keje juga partime bisnes...jd mase untuk mengadap laptop akan tipis peluangnya..haha


antara faktor yang menyumbang untuk aku terus malas dulu adalah kerana laptop aku dicerobohi virus dan terpakse aku format dua kali..ini semua gara-gara aku berlagak dengan kawan2 aku sbb aku riak aritu. sebabnye aku xpernah format 2thn u know.hehe..
nk jadikan cite jahanam..time tu pulak aku sibuk gile dengan BAHAS yang banyak..terpakse berkejar dari Bangi ke Seremban, Seremban ke Nilai..begitulah gamaknya...

aku berazam, mulai hari ini....blog aku akan still berjalan dengan post yang lebih menarik dan lebih revolusi...ceh macam bunkface la pulak..tp yang penting..aku dah kembali...jd selalu2lah datang jenguk ye blog aku ni tuk semangat baru k..walaupun sibuk, nescaya akan aku luangkan jugak pasni...harap2nyalah...


Kepada rakan sebacth kat Jordan yang balik bercuti..maaf le sgt2 sbb sibuk ni menguasai Iman dan Amal...xpe akan di arrangekan berbuka puasa bersama-sama nanti k..
terutama cik Anap yang dah balik, tp xmesej pun die..ngjuk la tu..haha.. oklah salam permulaan nafas baru blog ini sampai disini sahaja..sempena Nuzul al-Quran ni...moga blog ni terus berkekalan..jgn anak murid bace da la..haha..serta selamat menyambut hari NUZUL AL-QURAN ok
W A S S A L A M

post signature

3 comments:

Ren Monday, September 07, 2009  

huhuhu selamat Hari Raya!!

Abu Ahmad Monday, September 07, 2009  

salam..
teruskan menulis..
jgn malas2..haha

anap_ilmi Monday, September 07, 2009  

knpe la aku leh terbaca entry kau yg ada nama aku neh?haha..xngajuk pun laa..aku pun agak bz.g pun segan la nak jmpe korg2..aku xabes lagi.kiki..babai...

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO