15 December 2009

MeNaRiK MinGGu LePaS

Sebenarnya aku tersangat la malas nk update blog ni memandangkan masa yang xbanyak dan jugak sifat kemalasan untuk mengatur ayat semakin menebal dalam jiwa aku ni, maka baru hari inilah dapat aku menetap laptop ni untuk menguatkan semangat aku untuk bercerita apa yang MENARIK bagi aku dan juga PELIK la jugak bagi aku yang bernama tanpa nama ( ceh macam storm worriors la pulak )


Pertama : Menghadiri Dua Majlis Kahwin

ahad hari tu dan ahad kelmarin aku kene bawak family aku ke family sedara aku yang menjemput kahwin. klu dah dijemput, wajiblah kita selaku umat Islam untuk pergi jemputan tersebut..sume tau kan..
Pelik bagi aku ni yang malas sebenarnya nk pergi majlis kawin2 ni...dulu masa ayah aku ade lagi, aku malas nk ikut g kenduri..hehe..klu pergi je skrg ni, org mesti tanya, bile la nk jemput makan nasi minyak pulak...geramlak aku, klu ade duit selepuk turun sedap gak..ni xdo..nk wat cmno bak kata org noghori ni..hehe

KeDua : Live Eksiden Depan MAta

masa aku tgh sibuk2 dengan majlis kawin tu kan, berdebum bunyi die, ape die, berdebum bunyi motor ex5 langgar dari belakang kereta WIRA..habis hancur belakang keta tu..motor pun xsah citela..tuan motor tu India..xleh bangun sobab pinggang cam dah lari..xtaula dah lumpuh ke ape skrg ni, tp mmg salah die pun..jalan tgh jem cari parking, die leh bawak laju2 lagi time tu..tp yang siannya, ambulan lambat, polis pun datang lambat..yang tgknye ramai..yang bantunye sikit..wlupun india ke cina, mmg la da tau die salah...tp xkan nk mampus baru sampaikan..orang jugak tu..watnye dia kene tanggung family..xke susah family die nt..ish...ish..

KeTiGa : TiGa kali Berfutsal

Selalunya rutin dalam mingguan aku and the geng ni paling kurang sekali je seminggu, tp minggu lepas bedal sampai tiga kali..tu lah yang menarik dan pelik bagi seorang aku..turunlah berat 10kg...haha..

KeEmpat : Dua Kali Pertemuan Dengan MB N9

ha ni yang super menarik dan pelik bagi aku..camneleh jumpe MB kita sebanyak DUA KALI pertemuan..perjumpaan itu agen suruh merahsiakan kerana MySPy akan menjalankan tugasnya xlama lagi..ha ape nk bukti?? ha ade je gambar ngn MB tp soganlak ai nk letak kat blog ni..karang kobar pedon lak ai...haha

KeLiMa : Rider lebih dari 200 km minggu lepas

Sebenarnya mase ni menghadiri majlis perkahwinan sedara aku ni..mule-mule dengan citer kat MUAR..tp sebenarnya kat BATU PAHAT..nasib isi minyak penuh...klu x, terpaksa la menebalkan muka nk tumpang orang..haha...dan inilah kali pertama aku jejak kaki aku ke BATU PAHAT..jauh jugak..jemu dah tgk highway..tol bapak mahal..nt nk kawin dekat2 je..xbazir duit nk kawin..dan menariknya lagi masa pulang dari sana, berhenti R&R Pagoh, terjumpa lak ngn artis..berlakon jadi datin dalam citer KU MILIKMU kat tv3 tu..sume tgk die..cm jakon lak pulak..sempatlah die senyum kat mak aku..hehe..

rasanya ade lagi..tp cukuplah kot..mls lak nk menaip banyak2 ni..hehe..sebenarnyakan mud nk wat post ni bile badmood la sebenarnya bagi aku..klu hati riang nk tulis pun jd malas..tp bile keadaan jd sentimental...kadang2 tulis pun boleh nangis wo..tp xdola sampai camtukan..tp masa aku tgh tulis ni..aku badmood...tp Pelik gak wat aku..mase cmni leh lak citer bende yang gembira dalam blog aku ni..haha
post signature

5 comments:

Ren Tuesday, December 15, 2009  

huh bz sungguh encik nih hehehe

hIrOsHiNaRi Tuesday, December 15, 2009  

hehe..bz..tp xdtgkan duit..kuarkan duit lagi ado la..huawahua

anap_ilmi Tuesday, December 15, 2009  

turun 10kg + artis tu senyum kt mak ko tu aku xleh blah!

hIrOsHiNaRi Wednesday, December 16, 2009  

to anap..haha..tulah aku cakap menarik lagi pelik..haha

adam : tu la dam..nk wat cmno..sibuk yo..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO