09 December 2009

NeWS : GaNgGuaN BeKaLan AiR

aku rasa ni penting tuk org negeri Sembilan negeri kesayangan akulah, sejak aku kecil sampailah sekarang ni aku masih lagi menetap disini..semalam aku terbaca di halaman MNS5 carilah mukasurat tu dia bagitahu seperti berikut :

GANGGUAN BEKALAN AIR DI SEREMBAN, KHAMIS INI

seluruh daerah seremban akan menghadapi gangguan bekalan air selama lapan jam bermula 9 pagi - 12malam Khamis ini..

selebihnye bacalah sendiri, ulasannya kerana hendak menyelenggarakan pencegahan di suis servis utama Loji air sungai Terip esok..jadi bekalan lektrik ditutup ditutup mengakibatkan sistem pengagihan air tergendala..(mcm wartawan la pulak)

motifnya disini warga Seremban esok berjimatlah menggunakan air, takunglah air banyak2 malam ni, sebab sok xde air, nt jangan pergi buang air kan Ulu bendul sudah..ok..sekian berita disampaikan
post signature

2 comments:

anap_ilmi Wednesday, December 09, 2009  

elleh..ko nak risau apa?dah biasa kannn air xde berhari2 neh....baru sehari putus da nak masuk blog..

*ni ke berita yang ko suh aku cari tu?huh..xmerangsang nafsu aku lgsg..

hIrOsHiNaRi Wednesday, December 09, 2009  

poit..bukan yang ni lah..tggu je la post nt la nyor..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO