09 August 2008

080808....IsTiMeWa


sebenarnye harini yg paling aku nanti2kan sejak dulu la..wlupun besdey aku luse je lgkan...tp nape la aku ni beriya sgt nak tggu ari nikan..aku pun tak tau la nape..maybe ade satu kenangan pd setiap 8hb bg aku..aku sentiase menunggu detik2 setiap 8hb wlupun setiap 8hb tu buknlah arijadi aku ke..kuarge aku ke tp itulah hari yg aku tggu2 selalu mengenangkan nasib si hiroshinari...hehe..tp kebetulan tahun ini..aku tggu 8hb tu..adalah kene dgn keunikannye 080808..jd aku xlpskanlah peluang ni..sbb aku pun dah lame tukan..lg2 olimpik pun tiru aku gak nk smbut olimpik bulan ni..jd ia bolehlah jd kenagan yg xboleh dilupekan...hehe...tp kat cake atas tu xde tulis2 tu..maaf lah...duk jordankan alat2 nk wat semua xdelah complete sgtkan...wlu apepun thank to inari yg sungguh2 nk wt...sebenarnye die nk wt suprise..tp kantoi...hehe..sian die...nk exm pun sggup gak nk watkan...
tulah dinamekan ape ye...xtau lak aku istilah2 bombastik ni...hehe..
jd tggu2 punye tggu...nilah 17th aku....lame tu xlame la...tp dah nk hampir due thn la....korang msti pelik..apola si aku ni mengarutkan...tp xpelah..hanye aku dan dirinye je yg tau dan kawan2 aku yg duk kat sini..
ha,korang jgn pk bkn2 lak...anggp lah cm wt maulid ke..bace quran ke 17th kli khatam ke tuk tahun ni..kat best tu...hehe...sedap kek tu inari...abis la kebuluran dak umah ni makan..aku pun turut same mkn ngn betul mcm mkn nasi..hehe..
tp setiap kli aku nk sampai ke tarikh ni..msti ade somethingwrong la..aku pun xtau..puas gakla aku ngelak dr kene tempias tu...akhirnye kene gak wlupun skit...gram gak kekadang..tp sa
bar jela..aku akan cube lgi ngelak dr terkena tuk bulan dpn lak..hehe..
jd,akan aku abdikan memori indah ini dlm jiwa aku selamenye...
sori la yg dah tau ni tp xdpt mkn ...sikit la..nt krg tgk bekas je sian lak korang...hehe..
thanks to inariworld
caiyuk-caiyuk

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO