25 June 2008

kUrSuS KeUsAhAwAnAn


bermule dr 15hb jun 08 - 20 jun 08..pelajar2 jordan dijemput tukmenghadiri ke program keusahawanan anjuran jpt...ni tuk sesi yg kedua pade sape2 yg tak pg mase sesi pertame ritu..aku xpg yg pertame tu sbb balik msia..jd xkn la nk g kan...
mybe tulah hikmah die...lau yg pertame tu wt kat jamiah aku je..yg kedua ni..seminggu aku kat hotel maraya ngn palmyra..bestnye..
mule2 aku g ni sbb nk abiskan mase cuti ngn mendapat sekeping sijil je..tgk2 sedap lak..sbb pensyarah tu semua yg handal2 la..yg handal sekali tu dari n9 la..hehe..name die prof salleh..mmg best lah program ni..mmg terbuka la minda tu tuk jd bisnesman and xde la nk duk bawah org jekan bile dah de kerjaye ntkan..kene gak sekali join advanturekan..hehe...
aku mmg suke la program ni..lau leh nk je ade lagi progrm sebegini yg xdelah wt aku kaku je..sbb die ade keje dlm kumpulan ..
kami disuruh tuk menyiapkan RP (rancangan perniagaan)bukan PR ye mcm sorg kawan kite tu syik ngulang tu je..komfiden lak tu...hehe..

aku kumpulan satu yg dinaungi oleh :

-shahril ahmad sbgai ceo die tu


-emieza sbgai timbalan die


-aku sbgai ketua pemasaran die tu


-inari lak sbgai penolong aku lakan


-fudhail die sbgai ketua teknikal


-kak mida..ha die tu timbalan diela


-syihub keje die akaun je sbb die amik eko kat irbid


-sorg lagi name die aku lupe la..sori ye..die timbalan syihub


kami wat restoran international la...name die musalmah manis..mmg byk la idea tukan..

letih gak...sampai tak tido pun ade...tp puas gaklah wlupun xmenang dpt tmpt ke4 pun dah kire dlm top 5 lg..hehe

kenangan ni xkan aku lupekanlah...mmg bestlah...sbb hotel kot..hehe
xlah...sbb ilmu die...hehe (poyo la pulak..hehe)

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO