01 October 2008

HaRi RaYa PeRTaMa

ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...itulah laungan takbir menunjukkan rini
dijordan sudah pun merayekan hari raye aidilfitri..wlupun berpuase pd ari yg sama di malaysia tp raye lak awl sehari..cume bg aku raye tahun ni kurang kemeriahan..sbb xde persediaan tuk myambut..duk 2org je..payah gak nk ajak ramai2 nk open house ni...hehe..

raya tahun ni...disambut secare bersederhana shje..xde yg lebih ataupun yg kurang...cume baju aku banyak saling,sbb takut rugi je x gune nt...hehe..
jd ni lah serba sedikit persekitaran menyambut aidilfitri...

bergambar bersame imam masjid ubaidah..spare utusan tahun dpn...


dihadapan masjid ubaidah..pun ade can tuk berita harian

bersalam-salaman..sling bermaafan ats dosa2 yg tersirat..hehe

bergambar di bayt ZIHNI...

sdg menunggu hidangan di bayt yg belum tau namenye lg...

4 comments:

inarihiroshi,  Wednesday, October 01, 2008  

slamta ri rye..lawa x umah dzihni 2.lawa kn..k sile vote tuk prtndgn umah tercntik ye.hehe

hIrOsHiNaRi Wednesday, October 01, 2008  

haah la..langsir baru tu yg lawa tu...hehe..

hIrOsHiNaRi Wednesday, October 01, 2008  

haha...mentang2 la raye kat msia kan..suke la ko..
xpe2...thn dpn rayo msia...haha

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO