21 November 2008

BeRwAjAh BaRu

harini aku berpeluang untuk meluangkan mase tuk mengadap didepan pc aku ni..setalah
berhempas pulas exm petang td..sebenarnye aku dah lame berhajat nk tukar template
blog aku..tp sbb aku xmahir dan memerlukan mase tuk mengadap pc kan..
jd secare tak sengajenye td aku godek2 la..sampai satu mase tu hilang sume..tu yg
wat aku lame lagi dpn pc tu..sampailah hasil dpt kite lihat skrg n..
jd xdela pasni aku jemu nk ngdap template aku yg sebelum ni serba hitam je..hehe..

ni template blog aku mule2 aku wat lu..tp xsempat aku nk savekan..jd da byk ilang da...tu je yg sempat aku savekan..template yg gelap...maybe kurang menarik perhatian kot...hehe

yg ni pulak pilihan pertama aku..sbb background die itam..jd tulisan aku sebelum ni..tak yah la nk tukar warne..tp die punye space tu same je cm blog aku sebelum ni..jd alang2 nk tukar biar la leh letak byk dan luas pemandangankan?hehe

and las skli..ni la pilihan aku yg terakhir sbb aku ni suke warne biru..jd aku amikla template ni smpena aku suke warne biru...nmpk lebih luas da leh byk gadjet leh aku letakkan nt..hehe..
wlupun byk ilang sbelum ni mcm da nk 2ribu counter masuk blog ni..dan sbgainye la..xpela,biarlah ia menjadi satu perngorbanan pada suatu yg baru..ceeewah..hehe

semoga template baru..semangat baru pun dtg.....hehe....

2 comments:

Ren Friday, November 21, 2008  

wah..bagus..bagus..ada wawasan!!! Semoga lebih berusaha dengan gigih!!

[erkk...pelik je bunyi.??]

hIrOsHiNaRi Friday, November 21, 2008  

hehe..tq..xkn lupe kje umah tu,hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO