18 November 2008

DiCeMaRi

aku terkejut bile bukak je blog aku..aku tgk kat shoutout aku dicemari ngn kate yg akan tidak
manis mungkin kerane dengki dgn aku atau kritikan membina ataupun gurau mahupun
lawak xkene tempat..yg pasti ape yg die tulis tu agak mencemarkan blog aku..aku sedih kenape mesti mahu ckp belakang..kan sng klu terus berdepan dgn aku..adekah kerane
sikap yg agak2 bajul ataupun takut..klu diri yg menulis tu rase bagus sgt..tonjolkan diri
,xperlulah mencaci konon2 menasihati aku ikhlas kerane ALLAH sedangkan ape yg diwat itu
terus taarud dgn nasihatnye itu..aku xsakitkan ati ko..xyahlah nk sakitkan ati org lain..

pesanan aku :
mule2 aku mahu mohon maaf klu ade aku ade wt slh kat sape2 ye..
klu boleh lau nk tegur biarlah dgn care yg molek yg boleh diterima umum..aku mmg
xleh nk halang org yg menulis tu nk kutuk aku..tp kite leh kenal la ati sape yg busuk dan ati sape yg masih xtercemar bukan?
klu pro sgt..nape la wt cmni..jumpe la dpn2 ke..lau xmsj no.+962777211789..
ok..aku mcm dpt detect je sape die..xpelah..moga allah yg tunjukkan die jalan benar..
untuk pengetahuan semua..aku wat blog ni tuk suke2 je..bkn sbb nk suh perempuan tgk la...
wt pengetahuan lagi...aku da tunang da ritu..mesti semua terkejutkan...tunang sunat dirahsiakan..ke xtau?
aku xkan gunekan blog ni dgn memperkotorkan dgn mencaci org yg belajar..dr aku layan panas baran aku..baik aku berdoa agar aku dimudahkan jawab exam kamis ni..doa org yg dizalimi,insyaALLAH termakbul...

7 comments:

Unknown Tuesday, November 18, 2008  

mantap ar bad...jgn dilayan org2 cmtu..msti die xde bakat nak tulis tu la dengki tu kehkehkeh

hIrOsHiNaRi Tuesday, November 18, 2008  

wa...ade kawan2 bg sapot..tq sgt2

anap_ilmi Wednesday, November 19, 2008  

aku smbung lak sini..wt xtau sajer..biar je..nnt die dh penat..senyap lew tuh

hIrOsHiNaRi Wednesday, November 19, 2008  

aku sebenarnye nk wt cmtu..aku pun xtau cmne leh terlayan lak malam td..buuds betul la aku ni..hehe

Ren Wednesday, November 19, 2008  

Sabar...sabar...[erk nasihat lagik...]

hIrOsHiNaRi Wednesday, November 19, 2008  

saje je..
sebenarnye aku ketandusan post je..hehe

aiSyaLiciOus Friday, December 05, 2008  

sabar yek....happy engaged...smg kekal hendak nyer..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO