05 November 2008

HaTi-HaTi

rini wat pertame kalinye tuk bulan november ni tuk aku mengepost sesuatu yg baru setalah sekian
hari aku bertarung dengan sang exam yg xpernah mengenal erti kalah tu..hehe..
wlupun aku xberape nk sihat rini...oleh kerane terlalu boring syik terlantar kat ats katil..baik aku wt post satu paling kurangkan..ni aku nk kongsi satu info baru tuk krang sume yg mungkin tahu
atau mungkin tidakkan..
tp aku tak tau la betape benar kesahihannye itu..tu yg aku nk kongsikan sini..
fakta mengenai alat yg korang tgk tu...

  • alat ini(aku xtau name die..cume cm blackdata@blackpendrive..hehe)
  • bende alah ni selalunye terdapat di cc,airport,hotel dan mane2 tmpat yg menyediakan perkhidmatan komputer berinternet..
  • fungsi die dpt merekod data yg korang wat mase korg wat dlm komputer tu..ape sahaje..
  • keburukan : sesape yg menggunakan komputer yg ade bende alah ni..bile die buka akaun gune kmputer tu..cth transfer duit ke..tgk duit dlm bank ke,semua akuan ke..ape2 yg penting la yg berkaitan ngn duit..maka secare automatik la alat ni leh simpan no.pin die..dan boleh buka semula ape yg kite wt sebelum tu..
  • secare tidak semena2..duit kite dikebas atau private kite dicerobohi...
  • pesanan : berhati2 bile mahu mengecek akaun di tempat awam.pastikan cek dibelakang cpu..pastikan alat itu tidak dipasang..klu tidak mgkn berita buruk akan menimpe anda..
maka leh disimpulkan disini supaya hendakla kite berhati2 dimana jua kite berada..
-kesahihan die sejauh mane kite tidak tau..cume berhati2lah kite-

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO