25 December 2008

AwARd FrOM ZiCrY

semalam aku dihadiahkan award oleh seorang lagi kawan kenalan melalui blogger ni..terima kasih banyak2 sbb sudi memberikan award yg aku xde lagi..wlupun xkenal face 2 face..leh bg awardkan..
thanks to en.zicry

jd aku gantungkan awardnye ke dalam blog aku ni..jd inilah die :[die kate leh amik mane award yg xdekan..jd aku sapu la sume..hehe..tq ye]


suke aku mengikut tradisi yg memberi award ni tuk menyampaikan kepada list blogger aku..jd kpd yg xde lg..plz amik dan gantungkan kat blog ye..moga blog anda lebih ceria dan bersemangat lg dgn anugerah award ini...moga2

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO