02 December 2008

LaMBAiAN KAaBAH

rini tuk bulan barunye baik bulan islam mahupun masihi..barulah aku berpeluang nk
bersame ngn blog aku...setelah aku bergelut ngn exam aku sebelum ni..

sudah sampai masenye tuk kite menyempurnakan rukun islam kite yg ke5 bagi sesiapa
yg dikurniakan kemampuan tuk menyambut seruan yg MAHA ESA..mungkin tahun ni aku
tidak berkesempatan tuk menunaikan haji..mungkin dimasa akan dtg lebih byk peluang aku
menyambut seruan ilahi..amin..
semoga sahabat aku skrg ni manan,nasir,zarif,anis,pijul,sabran abe dan yg lain selamat pergi dan pulang serta beroleh haji yg mabrur...amin ya rab..jgn lupe doakan kami disini ye..
HAJJAN MABRURAN WA SA'YAN MASYKURAN WA TIJAROTAN LAN TABUR

2 comments:

Ren Wednesday, December 03, 2008  

selamat menunaikan fardu haji!!!

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO