05 December 2008

No PhONe AwArD

rini aku mendapat msj bertubi2 sebanyak 5x yg bertulis sebegini :

GERMANY MOTORS INTERNET AWARD.
your cell phone No.has been awarded a mercedes benz F700 worth us$110000:
call MR AHMED THRU'
+2524724050677

macam tu la bunyi die..aku mule2 tuk macam xde la percaye sgt..tp smpai 5x tu yg wat aku
semangat sikit nk tau tu.aku tye la kawan2 aku ni ade x dioerg dptkan..semua ckp xde pun..
kebetulan lak mase tu aku dlm perjalanan balik dr kelaskn..jd balik la umah tipon gune voip si dol..die pun smgt gak.konon nk dpt bahagian la yerk.hehe.
ape lagi,tipon la..mule2 die ckp la jerman die tu..pastu suh la ckp b.i..tye2 punye tye smpaila die
mcm yakinkan akukan...die mtk detail aku send gune no yg die bg tu..aku macam da gembira da..
apelgi...aku ingt nk wat gak la pe yg die suh tu...tp setelah mendapatkan nasihat dr abg cho kite..akhirnye niat aku nk dptkan award aku berhenti disini saje la..tp ati cm nk try men2 la..mane tau dpt jeki terpijak...tp rase cm xje..agak2 korang cmne?baik biarkan jekan..sbb
mcm xmasuk akalkan..sbb da banyak da kes kene tipu cmnikan..sape la nk bg bodoh cmtu je tanpe de usahakan..usaha nk tipu aku ade la..hehe..belajar dr kesilapan org lain agar tidak diulangi dua kali...wluape pun..aku aggp no.tipon aku ni mmg ade luck la...hehe..

lau x,menyinggah dah dpn umah aku ni..hehe :



11 comments:

Anonymous,  Friday, December 05, 2008  

very nice

Ren Friday, December 05, 2008  

erk....kalau situasi kat sana tak tau la caner..tapi kalau kat Mesia ni baik jangn percaya..Semua tu ngarut jer...

aiSyaLiciOus Friday, December 05, 2008  

btol2...sokong mr.janggel..eh org s'ban gak ker...ramai btol jmpe org senegeri kat blog nie...thank god~!! sorry singgah!

hIrOsHiNaRi Friday, December 05, 2008  

wa..makin ramai la kawan aku skrg..
tp janggel..ni jordan,tp yg awardnye kat jerman...xke kelenong namenye tu?
to rate me,mr wall and aisyalicious
welcome to myworld..hehe

Ren Friday, December 05, 2008  

Erkkk saya bukan orng Negori...sesat plak kat sini.....tapi saya org Mesia!!!

Ren Friday, December 05, 2008  

Selamat Hari Raya Aidil Adha... Salam Persahabatan daripada Janggel

hIrOsHiNaRi Friday, December 05, 2008  

hehe..xdela..jangan terase ye janggel..hehe..selamat hari raya korban

goooooood girl Friday, December 05, 2008  

your blog is very good......

hIrOsHiNaRi Friday, December 05, 2008  

tq girl..
mcmne mat salleh leh tau blog aku ni..pening2

ateh... Friday, December 05, 2008  

klu dapat duit tu..kawan baik jgn lupe..bg aku 30,000 usd tau..hahahhahah

hIrOsHiNaRi Saturday, December 06, 2008  

masalah eii...xdo...doa la bebanyk yo..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO