30 December 2008

TaKe OrDeR

mule2 nk ucapkan terima kasih kpd saudara Adam sbb permintaan die itu membuatkan aku terpikir satu idea dgn menambahkan satu lg kategori dlm blog aku..
kisahnye bermule begini..die meminta aku watkan template baru tuk blog die..jd dr situlah aku terpikir klu sape2 nk suh aku wat template tuk blog sape2 pun aku sudi..
jd ni hasil die dgn pilihan template die :

jd dgn rasminye..satu kategori lg dibuka,iaitu [woRLd OrDEr]
jd kepada sesape yg malas nk tukar sendri ataupun kurang mengerti tukar template ngn selamat,jd,bolehla PM aku kat email aku [sufi_world86@yahoo.com.my]
aku sudi tuk tukarkan..xde bayaran sekadar suke2 je nk tolong org tnpe ade niat nk ceroboh blog org..asalkan yakin die aku sudah seperti saudara Adam..
dgn syarat :
  1. pilih sendiri template dan berikan link die kat aku..
  2. izinkan aku wat newpost tuk pamerkan keje aku..alang2 dpt promot korangnye blog..sambil menyelam minum air la katekan..hehe..
boleh la cari template disini dan bg link die kat aku :

4 comments:

humbleandmodest Wednesday, December 31, 2008  

be the first to leave comment here..
hehe..
aku tak sangka pulak adam suka bunga2 ni :D

Ren Wednesday, December 31, 2008  

Salam...hehehe nak take order jugak laaa..

::alifdalmim:: Wednesday, December 31, 2008  

hahahaha..

weh supi..tak yah lah citer kat org..
malu la aku..

----

humbleandmodest :

aku da suh supi pilih samada bunga ni atau rerama..dia plih ni gak..hahaha..aku suka warna dia jer..kuikuikui

hIrOsHiNaRi Wednesday, December 31, 2008  

humbleandmodest:welcome to myworld..hehe

janggel..ala..janggel da pandai da..hehe

adam..jgn la malu..ko la pencetus idea aku tau..jd ko la idola kecil aku..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO