03 October 2009

RaYa BeRsAmA StuDent UsiM


Nampaknya jam sudah pun melebihi pukul 12 malam, jd menandakan peristiwa bersejarah ini berlaku semalam. Alhamdulillah semalam studentku from Nilai datang beraya ke rumah. Ibarat open house la semalam ni. Ingatkan ajak beraya tu datang 5org, 5org dlu, tp berderet nk hampir 60 org semuanya.

xmenang tangan aku diwatnya sejak pagi lagi pergi membeli lauk untuk dimasak..bukan aku la..cume mmg aku sentiasa bergegas ke kedai sekiranya bahan tidak mencukupi. ini merupakan fisrt time open house yang aku anjurkan sendiri sejak balik Malaysia ni. Ternyata kepuasan aku melihat student aku datang beraya ke rumah sudah cukup membuat aku gembira. Sampaikan aku xmakan satu hari sbb kenyang tgk dieorang ni makan..hehe..

walaupun penat, tp kepuasan tu mmg tercapai la..tq 4 my students sbb datang beraya..ingat ajak xdatang..tp rupenye pantanglah dieorg ni..tepon terus nk dtg semalam..hehe..lepas ni nk ajak kene tgk bajet dlu..jgn pakai sambar je..hehe..moga2 ikatan antara kami menjadi erat seperti abang dgn adiknya...


raya-raya gak, kelas jangan lupe k..
post signature

4 comments:

anap_ilmi Saturday, October 03, 2009  

Saifuddin xdtg umah ko ke?ahakz

hIrOsHiNaRi Sunday, October 04, 2009  

to anap : ni 4 student usim je la..haha

to janggel : memang best..hehe

Anonymous,  Thursday, October 15, 2009  

jgan ade yang sgkut sudahh..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO