13 May 2010

KeMaHuAN

Assalamualaikum....
hampir setengah jam gak la tadi aku sempat membersihkan sawang, rumput, anai-anai dari blog aku yang kian lama terbiar seperti anak yatim yang xterbela nasibnya..hehe..

tapi akhirnya, berjaya jua aku menawan perasaan MALAS ku yang berganda lipatnya. seperti chon wei memberi pukulan smash kpd gade..Sebenarnya aku skrang ni sibuk dengan banyak bende dan pengalaman baru yang semakin hari semakin banyak yang perlu aku pelajari. sehingga blog ni mcm hidup pun xnk, mati segan..tp apekan daya, kerjaya aku mahu bermula bagi membina sebuah mimpi yang indah kelak...amin..

hampir berbulan-bulan aku membutakan mataku untuk menyinggahi blog ni, tp perasaan syg itu tetap ade..nk wat cmnekan..

tapi apabila ada KEMAHUAN, disitu pasti ada kuncinya, jgn pergi kat kedai ahchon mintk kunci duplicate sudah...hehe..Sebenarnya tajuk aku ni berkenaan nasihat aku tuk student aku ni biar dieorg ni terjaga dari layanan mimpi mereka sekarang.. mereka kene sedar bahawa skrg bukan masanya tuk bersuka ria mcm kitorang dulu, zaman da berubah, sekali kita lalai, seribu peluang akan tersia-sia. xpelah tajuk ni aku ku repeat balik nt..ape2 pun harapnya aku dapat berterusan dalam perjuangkan hobi masa lapang aku...hehe..

adios amigos....
post signature

2 comments:

hIrOsHiNaRi Thursday, May 13, 2010  

pergh ade peminat bacaan lagi..tq bro yg sentiasa memberi sapot..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO