17 July 2008

MaLaM BukU

setelah penat lelah selame tige hari dr hari selase hingge khamis td yg ku penuhi otak aku dgn berkilo2 byte memori pelajaran spain,muamalat 2 dan tarbiyah akhirnya merdeka kecil gak aku td..hehe
kenape aku namekan tajuk aku malam buku,bkn ke dah merdeka td nak bace buku ape lagikan..hehe
saje je nk menarik minat aku tuk bace balik nt or kome2 yg terlalu kat blog aku yg miskin ni...hehe
mlm ni aku mengepek kitab2 aku selame aku duk sini..nk grad la katekan.tu yg beriya malam ni aku masukkn kat dlm kotak kargo yg aku beli mahal tu..smpai la 18JD mane nk capai ongkos nk bayar ni..siap de kos perhantaran 20JD ape citer??nt dah sampai msia kitab tu sejuk perut mak aku tgk kitab aku yg leh la nk bg pameran kat sedare mare nt..hehe..xpe Mak aku mesti bangge ade ank contoh cm aku...poyo lak ai...
xpelah ,pasal nk balik da ,aku mls da nk kire padahal lmbat lg balik..hehe..klakar gak rase...
aku kargokan barang2 aku skrg ni sbb aku nk grad nt ngn mudah xde la serabut nk pk ni dah dan xde la duit aku terbang sgt..boleh la aku beli iphone...hehe...padan muke aku gak...hehe..s
tu la serbe sedikit aku nk cite kan mane tau nt aku bace balik baru la ingt pe yg jd mlm ni..berpeluh2 basah membanjiri badan ku ini tnpe memikirkan penat ku berjuang jugak tuk masukkan kitab ku ke dalam kotak yg aku takut sekali klu die koyak ke nt sbb dah name kargo kan,,xde la sesape nk jage kotak tu pun,...jd setiap org yg menghantar kotak ni mengalami perasaan yg same iaitu kerosakkan yg tidak terjamin mase depannye...yg opasti redha dan doa ku lampirkan bersame kotak ku ini..harap2 xde la jd pape..amin ya rab !

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO