25 July 2008

SaVe BaJeT


muallim askalub hamam wahid plz ? kebab wahid...sandwich palapil wahid oh silap...low class beb.....tu la ayat2 yg pernah ditujukan oleh aku sblm ni ketika wang penuh dipoket..hehe (nk yg best2 je mkn tu...)
aku dulu mase stat je fasal soifi ni..perut mesti lapor gile...nk xnk mesti gak aku ke cafe yg serbe indah lagi harmoni...( ptuih @#$% ) tuk membeli mknan mengalas perut ku sbelum aku nk masuk kelas terakhir aku...klu x,xtenang aku nk belajr...hehe...lau korang nmpak gambar mknan kat atas tu...tu la mkanan asasi arab elit ke badwi ke...mesti dieorg cri tu nye...mcm mknan asasi dieorg gak la kat jamiah ni... laku lak tu beli roti syiling tu ngn jubnah tu...(dlm ati aku ni...mmg slu aku ngumpat mase awl fasal..cian arab ni mkn roti ngn jubnah je...pakai stylo abis da...tp mkn tu je...tu la berlagak sgt ngn brg mahal2....las2 mkn tu je..hehe)
tgk2 setelah kawn aku try(sape la tu ..hehe..siap letak gule lagi tu..hehe) katenye sdp dan ....aku pun terpengaruh la...malu siut mase kamis smlm..da smgu aku makan tu je...alasan sedap padahal da sengkek xde duit...
klakar gak..kutuk2 punye kutuk...aku lak yg kene balik...
moralnye : sebelum nk menghukumkan seseorg itu..pastikan cek dulu...jgn pakai redah jerrr....

1 comments:

Anonymous,  Saturday, August 02, 2008  

cianye...xpe lh kwn..brssh2 dhulu.. yg pntng pngisian ilmu didada tu..biar kite kaya ilmu krne keuntugn yg bakl kite prolehi brlipt kali gnde dr prkare yg lain..sbrlh..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO