27 July 2008

SeMaLaM

semalam aku g amman...tu yg aku xde cite aku smlm tu...sbb letih la kan..
aku g semalam ingat nk beli kitab sementara kotak kargo aku tak penuh tu ( iklan : kotak kargo yg tak diclaim n9..katenye sem ke2 nt..padahal same je jalan cite die..nk pjgkan cite la tu mcm telenovela..hehe)
sampai je kat amman tu..g la bank dulu....sbb kat situ je ade hsbc ...lau x,xde de aku sggh g situ...wat bis duit je tuk tambang.
pastu xdisangkenye,asal nk beli kitab..tub tub aku tukar niat aku..beli barang nk jual kat msia...ape die?ish...rahsia la...nt korg tau nt pecah lak lubang..hehe...
tu la pasalnye ingat nk beli kitab...niat sudah berubah..duit2..ape la nk jd...hehe
xpe...kitab byk2 xbace pun nt kene soal gak kat akhirat nt...beli tp xbace..hehe..
sehari suntuk la gak kat amman tu..macam2 gak la...abis gak la duit aku...sbb semua da naik..tensen lak aii...lu nk g amman tu lain kali..pastikan berduit..lau x...sakit ma

moralnye...skrg ni harge semua da naik..aku g kedai myk wangi pun heboh nk naik harge..berjimat - cermat ,pastikan niat yg utuh..hehe

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO