28 July 2008

PeNiNg La


rini aku aku bace la madah tarbiyah ni...bukan stat rini je pun..bile nk stat bace tu mcm nk berperang rasenye...bapak payah eii...nk kene tau sejarah jordan,bkn stkt nk tau..tp hapal ler....pastu tarikh die lak yg byknye tak terkire....tarikh adik aku lahir pun lupe ingat...nikan lak nk apal tarikh yg bebyk jordan ni..hehe..pastu ngn tempatnye lagi la..tensennye aku..
letih la lau cmni bace2 xpaham...ni semua tawakkal la ni...da la soklan die subjektif yg tye sejarah tu...hiss..cmne la mase depan tarbiyah ku ni bile aku tgk markah die nt...
sape yg xamik lg tu..azab la...aku benci sejarah ...hehe
xpelah..lau nk ilangkan poning ni..bek aku tido lg mantap mase depan ku ni..hehe
moralnye...lau xpaham sgt tu tye la org...hehe....tp semua ckp susah gak...
bistu nk wt cmne lg?
bodek karag baru tau..hehe

2 comments:

anap_ilmi Tuesday, July 29, 2008  

ko blja lah elok2..nnt sng aku tnyer ko..

hIrOsHiNaRi Wednesday, July 30, 2008  

susah siut..ko tgk buku tu nek pening mate ko..silap bulan tambah power lg beb

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO