29 July 2008

MaLaYsIa 0 - 2 cHeLseA

VS






tahniah gak la wt malaysia yg hanye kalah xbyk mane pun berbanding dulu kalah teruk ngn MU 6-0 ngn brazil 4-0...jd ni satu pencapaian baik malaysia la yg berdepan ngn chelsea antara kelab terbaik dunia...terpakse gakla petang td aku mengorbankan mase tido aku tuk tgk bola...mule2 tak dpt gak channel tu...puas setiap kedai kami geledah....akhirnye MASAH la penyelamat pd mulenye....haramnye...nmpak cm bek je..peramah je....last2 die..die takik duit kami..smpai 2jd aku melayang duduk saje...eiisshhhh...
da la menyaksikan negare sendiri yg kalah..wt malu kat arab je..nasib bek ramai..dan xkalah teruk bebenor...yg aku nk tgk sebenarnye kembar tu dikwan n bancik kembar dlm team malaysia tu...dieorg tu taman aku tu....main bola petang2 ngn dieorg tu...tu yg bangge sikit org taman sampai ke tahap tu....caiyuk2..hehe
go malaysia
moralnye : sayangi negare anda sebelum ia dijajah....hehe



2 comments:

anap_ilmi Wednesday, July 30, 2008  

huh..ritu aku mndi sekolam g..xheboh pun..

hIrOsHiNaRi Thursday, July 31, 2008  

ritu je..aku tiap2 petangmase darjah nam men bola ngn die sthn la..hehe..
jgn jeles

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO