31 July 2008

DiGeMpArKaN

arini bangun tido ku pukul 5 petang..mmg agak lame aku tido la..aku digemparkan dgn berita ttg pelajar jordan....aku tak tau la yg lain pun same gak cam aku terperanjat ke...mmg agak menyedihkan la..pastu simpati la..lau laki leh tahan laki...ni perempuan..
xtau la nk ckp ape..aku no komen la...sbb ni dah masuk antare dua negare...kite mane la nk mampu tolongkan..aku mintak maaf byk2 la lau bende ni tak patut masuk dlm blog aku...mane tau menyentuh mane2 pihak..yela perkare sensitifkan...tp aku cume nk bgtau yg rini bende ni la yg menarik perhatian aku selain aku melakukan rutin harianku..xgitu hiroshi..hehe
maaf sekali lg lau xpatut aku amik cite ni masuk dlm blog aku klu2 bende ni sensitif..
kite berdoalah moga2 si die ni lepas dan selamat pulang ke tanahairnye...aminn...
moralnye : pastikan berhati2 dgn visa anda dan jgn amik mudah ye...semua ni menyusahkan diri kita balik..doakan mereka seagama ngn kite agar mudah urusan hidupnye...

5 comments:

anap_ilmi Thursday, July 31, 2008  

die mungkin tersalah balai polis untuk memperbaharui visa tersebut. atau pun die kene amek darah dn kene byr 20dinar.tp die enggan berbuat demikian...

hIrOsHiNaRi Thursday, July 31, 2008  

sape la tu ni...tp die tak tau sampai 3thn tu...mtsi g syurtoh dpn tu xg kat belakang la tu...hehe

anap_ilmi Friday, August 01, 2008  

die x g tnyer kwn2...ingt die je yg btol...siap marah2 lagi kwn2 die.marah2 polis tuuu..ckp die dh pegi syurtoh yg btul..padahal die yg salah...haha

hIrOsHiNaRi Saturday, August 02, 2008  

sapa la org tu...tu ckp macam msyi je...wt ngn sape dulu tu..siap mtk drh lg tu...hehe

Anonymous,  Saturday, August 02, 2008  

eloklh tu..biar kite sme2 igt betape pntngnye visa tu..kite kena tau yg kite ni duk ngra org..jdi kena ikut prturn...jgn sk ht je..aku bkn nk mngate org tp nk igtkn dri sndri gak yg smua tu pntng hatta duk mne skli pun kecualilh duk kt hutan..hehehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO