01 August 2008

kErAnAmU OgOs


akhirnye bulan yg ku nanti2kan sudah menjelma jua..bagaikan tunggu kucing bertanduk akhirnya jua kau dtg menjemput ( tu pepatah zaman skrg tu..xjumpe kat mane2 estet tu...hehe)
aku paling suke bulan ni sbb ni la bulan kelahiran ku iaitu 10 / 8 / 1986..klu terbalikkan jd 8 / 10 / 1987 pun amat special gak tuk aku ni...jd ade berkenaan ngn lapan ni mmg best la padaku ni..hehe
sblm smpai trikh keramat tu...ade satu lg keramat yg paling besar lg iaitu 8 / 8 / 08...hehe...tu lg keramat bg sape yg ade kene pape la ngn tarikh tu..yg pntg aku ade sejarah gak kat tarikh tu...tp rahsia la....ape nk tau? rahsia maneleh bgtau org...hehe...smpai je tarikh tu..genapla 17th aku..ermmm...no komen la..hehe..pastu 10 / 8 lak....kelahiran ku..23 / 8 adikku lak...yg paling best gak merdekanye malaysia tu tak jatuh kat mane2 bulan...bulan aku gak..jd bulan lain tu jgn jeles ye...hehe...kini ku menghitung hari..
rini special edition xde moral...hehe...

go go august .....

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO