07 August 2008

FiNaL ExAm


aku dah dpt da jadual penuh exm nihaie aku ni...nasib baik la xde la satu ari tu exm sampai due kali..lega pale otak aku ni...hehe...cume spain je aku xtau lg bile la waktu die..lupe nk amik tau...xpe..spain madah score tu...hehe
cume yg aku rase susah tuk sem ni madah tarbiyah watoniyah ni sbb madah die tu sejarahkan...paham2 jelahkan...
nk jdikan cite..tarbiyah aku exm semalamkan..tuk nihaie mmg xbelajar lg lakan..tgk2 rini belajr semua ngn dr lain..sbb dr aku tu ajr satu2..yg lambat abis...aku harap ngn ape yg die wt tu ...die akan kesian la kat kitorg ni..lg2 ajanib kan yg tak tau menahu pun pasal jordan..amin..
pada sape2 yg nk simpan madah ni tuk score ke..simpan jelah niat murni tu...amik jelah awal2 ni...nt nk khirij krg ade yg jatuh muaddal die..
pas abis exm ni..merdeka la aku...ingt nk jalan2 gak..nk g umrah kouta dah abis..jalan2 syria kot..hehe
faito - oh 4 exm...

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO