16 August 2008

K A R G O

rini kemungkinan kargo akan diamik oleh org yg menguruskan kotak2 kargo zulfa di jordan..yg mane satu2nye syarikat yg memonopoli kargo kotak siswa dijordan...hehe..sekotak dlm 18jd..paling kurang tige kotak..klu mencecah sepuluh..barulah dpt satu percume...penghantaran ke rumah dlm 20 jd... mmg membebankn pelajar mcm kami ini..hehe..tp nk wt cmne..nk tak nak kene gak la antarkan..time kasihlah gak kat dieorg ni..lau xde dorang ni..pyh gak kitorng ni..hehe.. aku nye kotak 5 je..1free da.2 amik kat aus..2 lagi beli tp bayar sprh sbb inari sudi byrkan...hehe..thank lg to inari ni..hehe..tp penghantaran kotak ke rumah aku mencecah 15kotak..sbb nk save bajet..hehe..superdol + pak abu + azhan..bguslah tu..nt leh kenal2 ngn mak aku ye..hehe.. wlu apepun aku mungkin xde mase dieorg amik kargo tu...sbb aku mungkin dah ke europe...hehe..tggulah news dr aku ye kawan2..hehe....tp kempunan aku nk tgk malaysia dpt satu medal dr lee chon wei tu...xpelah..perjalnan mesti diteruskan...hehe..

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO