16 August 2008

tErtiPu Di IrBiD

ni nasir ngn bori yg dtg nk makan je..

ase sebelum aku nk g solat jumaat td..aku diajak oleh bori ke irbid...aku mcm berminat la..ngn proposal yg dibemrikan tu tuk berbundle ngn makan...bori cakap la..lau g rini..leh la brong sikitkan..sbb sok nt mat yo ngn abg die akan beli bundle irbid tu...hehe
aku yg cm tak sihat ni sbb syik terbersin akibat mlm td kepale aku betul2 dpn kipas..tuk yg cam nk demam tu..hehe
jd pas jumaat tu..aku,bori,nasir dan hanis..g lah..dahlah tggu bas nk penuh tu s
ampai sejam..
hangin lak ai..(penduduk sikit la katekan)
pastu sampai je irbid tu..nk makan kebab 10qurus dulu tu..amik da habis da..pg la bundle...tgk2 tutp..haram jadahnye bori...upenye nk dtg makan je..pastu terus la g hadramaut yemeni tu...makan la mandi ngn ayam..
pas makan..naik taxi g mujammak..pastu balik.smpai umah kul tujuh..tu la
citenye membazir kuar bodo je..hehe

stesen servis@bas irbid




0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO