13 August 2008

mErDeKa..MeRdeKa...MerDeKa

merdeka..merdeka...merdeka..itulah lafaz yg aku ulang selepas aku abis exm spain..
sebelum exm dua kali pas exm tige kali...heheh..jd tamatlah sem panas aku ni
dgn tenang dan aman tanpe tertekan..tp pada asalnye tertekan sikit ngn madah
tarbiyah aku tu..akhirnye..aku dapat gak tamatkan semuanye ngn selamat tanpe
sbrg kelewatan mahupun takmili..
kepada doktor yg mengajar aku..time kasih ye..jasemu ttp ku kenang
(aik..mcm dah khirij lak..hehe)jd apekah aktiviti aku time cuti?hah..
masing2 tak tau lg..tp aku sudah ade perancangan..tp biarlah rahsia..hehe
tgklah nt ye..
kepada yg balik masia tu..slamat la pulang ye..terutama superdol yg beriya sgt nk
balik dgn sbb xsampai atinye itu..
pd diriku..sbarye dok tmpat org ni..lg sikit je lg ni...sabar ye..pada yg xbalik..
kite penuhkan aktiviti cuti kite ngn bende yg memberi manfaat ye..
selamat bercuti ye !!!!

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO