02 August 2008

MuAmAlaT MaLiaH 2 (P 2)






rini ari sabtu..slunye aku abiskan sabtu ni ngn berfoya-foya..hehe..tp exam yg memakse aku tuk terus duk kat atas katil yg tak seempuk mane ni tuk menumpukan tuk maliah ni..hehe..

byk gak la masuk ni tuk exm kedua ni..nasib la madah ni xsesusah madah tarbiyah watoniyah tu..
lau x..menangis aku ni..hehe
susah xsusah tu..6 bab gak la masuk exm tu..
jd sbb boring da sbb mate aku dah berubah jd biru ni..aku pun turun la jap dr katil ni nak tulis gak blog malam ni..sekurang2nye xde la aku ngntuk sgt kan...hehe..aku harap ape yg aku spot tuk exm ni..masuk la..mlm td ade gak mimpi soklan die...bangun je pg..lupe da...
yg penting stdy dulu...dlm exam nt goreng la cm goreng pisang minum ngn kopi ( cam org tua la pulak....hehe )
jd..pade sesape yg xberat nk doakan kami nk exm sok ni...doakanlah ye..jasemu itu..akan kami ingati...hehe..
moralnye : jgn stdy last minit..nt gelabah nk stdy pastu sok kuar exam ngn muke menyesal xsudah..nasi dah jd bubur jang..hehe

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO