02 August 2008

TeNsEn !!! ARrgH

aku tensen sgt..3x potong tak jadi lgi..mlm semalam aku potong rambut aku...cm bapuk la..
potong pas mgrb cm pakai rambut palsu la..ni sblm nk tido ni..potong lg sekali ni..
da xcenter la..karang aku botak xde la rambut musim panas ni...
nt xpasal2 org ejek aku mawi...nt botak betul2 lak krg..arrggghh..tensennye..
potong rambut org leh lak....slu potong rambut sndri ok...nape rini potng cm
xde jiwa je ni..diharp sape yg dah kene potong rmbt ngn aku ni..yg reti potng tu..tolong
ha betulkan balik ha...harap2 sok bangun tido jd elok...hehe
moral : taulah reti potng rambut..jgnla ngade2 nk potong rambut sendiri..kan da mendapat..
aku jawab balik ni : slu ok je,cmne lak?
moral balik : ha..menjawab..kerat lidah baru tau...

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO