03 August 2008

PeNGaKhIrAn Ku


aku tinggal bagi sefasal lg kat sini (harap2nyelah,jgn ade la yg sangkut ..hehe)
tu jadual aku fasal awl tu..nampak cm xberatkan..best x strategi final aku..tp tu belum tambah 2 mdah lg tu..saje je xtasjil sbb nk tgk cmne nt..sbb baki dua lagi madah tu muamalat maliah mua'sarah ngn dr.Amusyh...satu lg tak turun lg..tp dr Sumairan ckp akan turun nt..firq zawaj..harap dr yg turun tu yg best2 la tuk khirij aku ni...hehe..
kenkawan yg ade disini..doakanlah kami yg nk abis fasal awal ni berjalan lancar ye...takut gak nt ni...tibe2 stuck lak tgh2 jalankan..da la tujuh madah tu...harap2 leh la bawk tu..hehe
aku rase kepale aku da ringan da sikit..cm nk terbang pun ade ni..sbb dah xbyk nk risau lau pk nk pasal madah...pasal TGGJAWAB lain byk lg tu...
doakan yerk

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO