23 September 2008

23 SePtEmBeR 2008

hari ini..aku dikejutkan dgn satu mesej yg mmg aku nanti2kan detik dan saat yg mendebarkan itu...lebih kurang waktu jordan 315 pm sementara malaysia waktu berbuka..akak aku a.k.a ANGAH aku selamat melahirkan seorg anak perempuannye setelah bermukim di spital seremban selame 2ari kot.hehe..
akhirnye pada waktu berbuka puase lahirlah seorg puteri yg dinamakan NUR IFFAH KHALISAH..
name yg agak pnjg (dah besar mesti byk akal die ni,klu arab msti taunye name anak melayu mesti murakkab..hehe)
jd bertambah la ahli kuarge umah aku nt bile raye..maka terdapat la sedikit perubahan posisi dlm kuarge aku..
antaranye..:

  1. aku dah de anak buah..(bukan buah kelape ye)
  2. automatik gelaran tuk aku msti nk BANG LANG..xnk PAK LANG (xnk,sbb aku xtua lg..hehe)
  3. bertambah sorg lg perempuan dlm umah aku..jd aku la lelaki tggl dlm umah aku..sbb abg aku jrg balik..jd xde la aku geng nk ajk men bola ke..dieorg suke la ade geng borak nt...
  4. aku da kene bg duit raye da nt stat raye tahun dpn(terima la hakikat..hehe)
  5. yg paling memberi kesan sekali..aku da xdimanjekan lg da cm dulu...oh tiiiidaaakkkk !!!
wlu bagaimanapun...arini aku ttp hepi..sbb dpt anak buah baru..moga kuarge akak aku bhgia..amin..

4 comments:

Ren Thursday, September 25, 2008  

sELaMat HarI RaYa AidiL FitRi..
Min Maaf jika ada terkasar bahasa dan tersinggung.. Semoga Hari Raya Tahun ini lebih bermakna...

Ikhlas from:

JanGGeL

hIrOsHiNaRi Thursday, September 25, 2008  

wa..awalnye janggel..hehe
same2..selmat hari raya..
moga bergumbira di ari raya nt..
mtk maaf lebih kurang ye..
thankz...

Ren Thursday, September 25, 2008  

Terpaksa la bg wish awal2 heheh sok dah nak cuti dah...

Anonymous,  Friday, September 26, 2008  

wa agh da bersalin..msti anak die comel.selamt jd pakcik ye..ei pkcik da tua la..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO