15 September 2008

B e R L a B u H

rini aku mcm tergatal tgn la nk wat bende2 cm nk edit gmbr...sbb aku nk idupkan satu lg dlm CORNER aku tu..hehe..ape nk tiru org lain?ish xde la sampai cmtu skli..cume cri diri sndiri..jd kene la berani sikit wlupun kene kritik..aku wat CORNER ni..saje je nk asah minat adobe dan nk tau lbh byk ttg adobe ni dan lg satu
comment dr korangkan..ye la kat tmpt aku ni ramai la otai2 adobe..siap ade ade club lg..aku ni amatur tahap apetah..hehe..ni antare hasilnye..hehe....

ni yang asli la



tu la antaranye..tp xtau la lau xde bezakan..hehe...xpe belajar la dr bawahkan..hehe

1 comments:

hIrOsHiNaRi Monday, September 15, 2008  

sori la..yg kedua tu cm same je yg asli..tp lau tgk btl2 ade la sikit beza..kukuikui

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO