13 September 2008

KeMbALi StUdY

esok mule lah sem terakhir aku kat jordan ni(insyaALLAH) ..jd klu aku berjaya abiskan sem ni tanpe malapetaka..abis la aku..hehe..arrrghh..mlsnye aku nk bgn awl sok nk g tasjil.urusan badil aku..tp
nk wt cmne..nk xnk dah kene tempuhi gak kan..lau x..rugi la dah dtg jauh2 xbelajarkan..
jd tuk mule fasal @ sem baru ni..aku mengambil kesempatan tuk mengucapkan kpd mahasiswa AL AL-BAYT
"selamat stdy" moga dipenuhi malahan banjir dgr azam baru agar sgle yg dipelajari mudah faham,mudah ingat,dan segalenye2 mudah..amin..

jd kpd mahasiswa yg belum pulang tu..selamat menyambut raya di malaysia(sedihnye xdpt sekali)
jgn lupe korang kene selesaikan semua berkaitan ngn jamiah..krg nt ade yg jd kerakyatan jordan lak..hehe..
akhirnye cuti2 jordan aku ni ditutup la buku die pada ari ini..bermulelah sok alam baru bagi tuk last sem..
jgn mls2 stdy..panas2 gak,puase2 gak..stdy jgn lupe..dtg jamiah jgn lupe..
gambatte kudasai!caiyuk!faito-oh!

2 comments:

anap_ilmi Saturday, September 13, 2008  

kelas?kelas tu aper?mcm cuti je lagi kt sini..ahakz

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO