30 September 2008

BuRgErKiNg iFToR

arini..aku dan kawan2 berbuke di IRBID..pada mule aku cm berat ati je nk gi..sbb aku da keringkan lps balik
turkey ritu..jd mane2 tawaran2 tuk berjaln tu aku berat la skt nk g ni...hehe...tp oleh sbb kawan2 aku nk sapot gi..jd xnk hampekan mereka..aku g la..hehe..thankz to DEKO + APEK..
smoga murah jeki dan pjg umur yek..ni la suasana kami disane....

ni la muke2 yg turut memeriahkan buke tu..+ iqbal,die tgh mik gmbr...

a'arod ramadhan..mmg konyang

lps je kami mkn..terus je g ke umah cik yasir..xlame lps tu...digemparkan ngn esok raye..mmg aku xleh
time akal la..sbb xprepare tuk raye lg..rupenye kisah ni cm thn lpsnye..kami berpuase 29 ari je..hehe..
jd tuk yg balik msia tu..sila la rase rugi...hehe..dan rupe2nye lg..rini penutup aku di burgerking..sape
sangke kan..slame berpuase..xpernah pun mkn kedai..rini la penutup die upenye..
walau apepun..nk xnk ke...raye dah ni...jd terpakse la time hakikatnye ye...sedihnye tgglkan ramadhan..
SELAMAT HARI RAYA....MAAF ZAHIR & BATIN.....

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO