21 October 2008

Ym TABIM

ni satu perkara perkare baru yg aku dpt petang..mybe korunk sume da lapok dek hujan..tp
pada aku..still baru lg dan aku ingin la share bende yg aku rase best gak la kat kawan2 aku
yg sudi kan terima shareran aku ni..hehe..
klu pd sape yg xtau ni..pasti menarik kan?
tp lau yg da tau tu..wat2 la cm baru tau..(amik ati aku je..hehe)

klu korunk tgk kat ats tu..memang xde la kat ym lame ke baru ke..window ke vista ke..tp
lau korang nak..aku akan link kan korunk ke laman web ni..pastu pepandai la korunk
donlod wlupun internet lembab..xpe jgn risau 1mb lebih je...hehe...
jd pastu install n automatic die jd cm dlm gambar tu..

ni link die : http://www.wackyb.co.nz/vb/showthread.php?p=1471#post1471

selamat mencube...moga bergembira selalu...tata

2 comments:

Anonymous,  Tuesday, October 21, 2008  

wa ni info bru..xtau2..hehe,tp xleh nk test..hehe

hIrOsHiNaRi Tuesday, October 21, 2008  

siannye die ni..xleh nk wt ke?ala siannye..nt ye bile da ade ye...hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO