24 November 2008

TaGGeD : 10 PoiNt

baru ni aku dpt tag lagi la dr cik janggel kite ni..die suke bagi aku tag..xpe..yg penting die
pun bg aku award..hehe..
tag die berbunyi begini :

Rules & Regulations :

  1. Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.
  2. People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.
  3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
  4. No tags back!
ok aku start lak :
  1. my self klik [sini]
  2. S : suke makan coklat dan bende2 yg manis..takut gak aku ni..kene cek doktor ni..hehe
  3. U: unik..hehe setiap org mesti ade keunikan masing2..hehe..bukan kumpulan u.n.i.c ye..
  4. F: Filem kegemaran aku adalah cite MybossMyhero jepunnye versi..best giler
  5. I : Ikan adalah makanan yg aku kureng sikit..memng lau ader xde..same je tuk aku..aku xsuke dr kecik lg..hehe..
  6. Loisir : tu hobi dlm bahase FRAnce..hobi aku adalah pengumpulkan gadjet tekno la..dan suke sgt nk penuhkan dlm pasport aku cop sume negare..hehe
  7. T : TERTIB maksudnye tersusun...aku xsuke bersepah2 ni sbb leh wat serabut jiwa dan raga tu...hehe
  8. klu aku tensen aku akan tido sbb leh ilang tensen aku tu..dri aku layan baik tido je..hehe
  9. aku suke menyimpan.atau pendam sesuatu dan selesaikan sndri..tp sape yg amik berat ttg aku,aku senang aku touch nye la..
  10. aku bukan pendiam bukan murai..tp tengah..pemalu klu aku xkenal sorg2 tu..tp lau kenal aku..terkenal aku dgn nakal...hehe
tag tuk sepuluh org ke?xpelah..kite fullstop kat sini sudahlah..hehe
tq..sbb bg keje umah..

2 comments:

Janggeltrekker Tuesday, November 25, 2008  

Yessss berjaya jugak buat Tag nih..hehhehe

hIrOsHiNaRi Tuesday, November 25, 2008  

same2..
keje tetap kene setelkan gak..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO