27 January 2009

G E M B I R A


harini selepas bermain bola di padang besar Sarhan jalan nk ke Syria ni..aku bukak internet and tgk result aku tuk sem yg baru je aku abiskan baru ni..Alhamdulillah,aku khirij[grad]gak akhirnye..jd sekarang ni bermulalah episod rujuk merujuk untuk membolehkan aku memiliki seskrol sijil sarjana muda kepujian..hehe..
terima kasih buat ibu yg tersayang kerana xpernah lekang dibibirnye mendoakan aku..family aku..inari yg sentiasa beri galakkan dan dorongan serta rakan² seperjuangan..terima kasih sume...peluk


aku hepi sgt²senyumkenyit lepas tahu keputusan aku tu..aku da xperlu rahsia lg result aku ni..sbb mesti akan kantoi gak nanti..aku dah tau persoalan yg lame aku nantikan sebelum ni..jd pasni kepala aku xde la serabut sgt nk tau result aku ni..
lepas ni aku nk wat urusan di universiti,msd,kenduri sikit tande kesyukuran ye x, dan beli tiket balik beserta ole² tuk family tercinta...hehe..

post signature

2 comments:

Ren Wednesday, January 28, 2009  

Alhamdulillah....dah nak grad pun awak yer..tahniah

hIrOsHiNaRi Wednesday, January 28, 2009  

time kasih..moga cepat balik msia ye..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO