20 January 2009

KeMeRdEkAaNnYa SeOrG aKu

happyMeRDeKa....MerDeKa...MeRdeKa..skrg ni aku rase nk terbang je..nasib baik graviti kat bumi ni kuat..lau x..aku da terbang jauh da..hari ini 20/1/2009 adalah hari pembebasan aku drpd terikat ngn sebarang exam u..ade pun ujian sbgai insan itu..xkan berakhir..betul x?sengihnampakgigi

aku rase macam nk jerit kuat2 kat sume org yg aku ni dah bis exam memerangkap da abis belajar klu diizinkan xde sangkut mane2 subjek..[doakan aku ye..harap2 sgt2 tau..xlarat da kawe..]

sebelum itu..ke ats kemerdekaan aku ni..aku mengucapkan berjutaan time kasih pada family aku yg xpernah lekang doa mereka padaku..serta kawan2 yg sentiasa berada disampingku ketika susah dan senang serta memberikan galakan..tq 4 your all la..hehe

sekali lg aku mengisyhtiharkan..aku da leh horay..hehe..MeRDeKa....MerDeKa...MeRdeKa..
happy
tp merdeka2 gak..tp biarlah seiring dgn ape yg dipelajari..hidup kite xkan merdeka slg jiwa kite dijajah..wlu apepun aku gembira sgt rini..salam..

post signature

2 comments:

Ren Thursday, January 22, 2009  

Alhamdulillah....settle..dah kan??? hehehehhe

hIrOsHiNaRi Thursday, January 22, 2009  

ermm..alhamdulillah..cume result je xkuar lg..mintak2 la meletup..amin ya rabb

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO