18 January 2009

New TemPLaTe Lagi

luse aku ade exm..tp xmenghalang aku sebelum tido ngantuktuk mengisi satu post aku sbb da dua hari aku biarkan die[blog aku] kosong dari perkembangan world aku ni..oleh kerana aku da abis ngulang..jd tidaklah dikatakan aku zalim kerana mengepost satu perkara dlm blog aku ni..jelir
kenape aku tukar template?sebenarnye template aku baru ni..aku lupe yg die tu rosak..jd klu aku teruskn ngn yg lame..xberkembang la blog aku ni..aku teringin sgt nk punyai blog yg ramai pengunjung die macam blog lain sampai beribu pengunjung dlm saridoa..mybe aku lmbt lagi kot.. jd ni komen aku pada template aku sebelum ni :

ni template aku dlm sejarah yg paling buruk aku..tp ni pun printscreen slps aku xsempat nk copy yg asal gadjet2 yg ade dlm template ni..merajuk



ni template ke2 aku..tp aku rase mcm xpuas ati je lg..mybe sbb header die bercantum dgn ats..jd aku rase xbest je..xpe..ni antara permulaan aku kan..hehe



ni yg ke3,aku suke template ni..tp ade satu hari aku terbuka blog sekolah..sekali same dafs10..terus aku cari template lain.


ni template tahun baru aku ni..tp ape boleh buatkan..klu da xleh nk adjust color font die..nk wt cmne kan..time je lanangih

dan yg ni yg las..aku suke sgt..yg paling aku suke..die ni simple ala2 blog kononnye yg ramai pengunjungnye..cube tgk blog yg best..simple jekan?victoire

wlu apepun..aku harap ni la yg akan kekal bg aku..biar la lame sikit baru ubah ye..letih tu..jgn lupe doakan kami yg exam yedoa



post signature

4 comments:

vi$ion Tuesday, January 20, 2009  

selamat menjawab exam!!
x sangka byk layout tukar.. hihihi..

hIrOsHiNaRi Tuesday, January 20, 2009  

ermm..da bis exm da pun..hehe..
haah dah byk da..sbb byk sgt rentaknye..hehe

Anonymous,  Thursday, January 22, 2009  

untuk adjust colour dan font, boleh diedit pada fail styles.css theme tersebut.

hIrOsHiNaRi Thursday, January 22, 2009  

tu la pasal..tp lecehkan..bek cari yg baru je kan...hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO