16 January 2009

AwaRd FrOm aRnAmEe

minggu ni aku terlalu sibuk dgn exam..tp yg aku peliknye..dlm penat2 nk exam ni..sempat lg aku tukar template aku ni..tak tau lak tukar ni..sebenarnye cmni cite die..template aku yg lame tu rosaksedih..sbb die xleh nk edit macam2..tu yg wat aku berubah ati tu..ingt nk kekalkan...tp bile aku terbuka website template.senyum.terjumpe ngn satu template yg aku pakai skrg ni.jd aku berkenan la nk wat cepat2..sbb takut klu aku wat lambat2 otak aku ni xtumpu nk exam..takut2 nt malam exam lak aku watkan..hehe..jd aku wat la skrg ni..tp aku xleh nk rasmikan lagi la..sbb aku xsiap abis lg nk wt kat template baru ni..siul

semena-menanye semalam aku dapat satu award yg bertajuk
CUTE'S 2008 BLOGGER AWARD
dr sebuah blog yg aku follow..terima kasih byk2
tepuktangan buat arnamee
yg sudi menghadiahkan award ni yg tidak ku sangke sekali...terima kasih ye..ingtkan aku xdpt macam kawan2 lain yg aku dapatsedih tp nasib menyebelahi aku..dan ini die award tu..cantik x?sengihnampakgigi

jadi dgn ini..sesiapa yg bergelar followers dan mybloggers aku tu..sudi2kan la gantungkan award ni dalam blog kome sekelian ye..bg yg tiada tu...lg sgt2 dialu2kan..sekian terima kasih
post signature

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO