02 February 2009

SyRiA TRiP


esok bermulalah lg untuk aku ini tuk jelajah syria buat kali ke-10nye..paling byk cop kat dalam pasport aku ni..sudah tertentu syria mendapat tempat pertama..sengihnampakgigi
cume kali ni berbeza dgn sebelum² ni..sbb esok aku pergi bukan setakat bawak diri aku seorang..tetapi aku membawa seramai 39org untuk jelajah Syria ni..nampak macam senang...tetapi sebenarnye susah gak..nk kene terangkan tempat² menarik dan sejarahnye..karang ade yg aku hentam keromo je ni..hehe..moga perjalanan aku esok berjalan lancar dan selamat..amindoa


mungkin jelajah aku kali ini adalah kali terakhir aku jelajah ke sana..sbb lepas ini..aku dah xduk dan belajar kat sini lagi dan..aku da balik malaysia da..mungkin klu dtg balik dgn bisnes ataupun berbulan madu[kot ye]hehe..
jd selame empat hari jugaklah aku xsentuh laptop aku ni termasuklah blog aku ni..sedihnye
nangih,tp xdela sedih mcm ilang binikan..gelakguling..jd inilah perjalanan trip aku selame 4hari nt bermula esok :

  • esok kul 7pagi dah mule bertolak ke irbid->>damacus
  • 4hb...bertolak ke tortus
  • 5hb .. jelajah latakia[lazakiyah]
  • 6hb..bertolak ke damacus dan pulang..
moga perjalanan ini lebih menarik dan wat aku ingatnye sebagai memory yg xdilupakan..peace

post signature

2 comments:

inarihiroshi,  Wednesday, February 04, 2009  

iyahh..caiyuk hiroshi..moge perjalanan slamat ngn mata2 pn slamat dr anagu org len..klu x siap hang..hehe

:: Alif :: Dal :: Mim :: Friday, February 06, 2009  

selamat berjalan...

p.s: borak la guna sms weyh...

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO