31 March 2009

KeMbaLi AkTiF


peace Hari ini aku mahu mengistiyharkan bahawa diriku ini sudah kembali aktif berinspirasikan Celcom Broadband yang sedang letup-meletup ini. Akhirnya aku terbeli juga satu, sebab aku terpikir mase depan gak.klu aku xbeli, nt aku kene beli gak ntkan... cume yang bezanya , maybe harge die dah turunkan.tp xpelah dah terbeli nk wat cmne..

peace Jadi selepas ini, aku berazam akan kembali aktif untuk berkarya didalam blog ini yang hampir sebulan lebih menyepi daripada sebarang info yang terkini ketika aku di Malaysia ni..byk gile aku nk berkongsi ngn kamu semua.tp xtercapai lagi hasrat aku ni..

jadi aku selepas ini,ntkanlah info-info terkini dari aku ni..harap2 kawan-kawan blog aku leh la sapot sebagai pendengar dan pemberi maklumat serta berbincang akan penyelesaiannya.


kissaku da tak xsabar da ni nk isi ngn info-info baru..tp sabarlah dulu..sbb aku ade keje jap lagi..kepada kawan-kawan aku yg masih xtau no aku ni..ni no aku kat Malaysia 019-2402593
jgn lupe msj2 aku..

caiyuk-caiyukfs12


post signature

4 comments:

Ren Tuesday, March 31, 2009  

Salam..Yeay!!! Akhirnya masuk geng celcom jugak!!! Cayalah!!!

Selamat kembali!

hIrOsHiNaRi Tuesday, March 31, 2009  

ok..pasni kite wat kelab..hehe

::alifdalmim:: Tuesday, March 31, 2009  

huh..baru masuk ke??..hahaha

hIrOsHiNaRi Wednesday, April 01, 2009  

adam pun same..xmasuk2 lagi...ke da?hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO