12 September 2009

NURKASIH


Jam menunjukkan pukul 8:31 am dipagi Sabtu yang indah..kebetulan mata dah xmengantuk..jd aku pun terdoronglah untuk mengisi satu pun yang telah terpikir untuk membuatnya malam td..hehe..kenapa mesti Nurkasih?

aku ingin berkongsi sedikit cerita yang agak fakta kerana aku mengetahuinye dengan tepat sekali..jd agak kelakar jikalau aku tengok cerita Nurkasih ni..
korang mesti tahukan cerita tukan walaupun korang ade yang xtgk kan?taukan cerita tu tengah hangat sekarang..

cume aku nk kongsi kekelakarannya rini adalah, ok jawab soklan aku dahulu melalui fakta diberi:

1- daripada Hotel Jordan Mak Aidil nk pergi ke Jabal Rahmah? sedangkan klu dr jordan nk ke Jabal Rahmah mengambil masa 30jam menaiki bas, klu nek kapal terbang pun dan 2jam lebeh.

2- pastu Aidil ngn Adam pergi ke Shopping complez MECCA MALL klu korang perasaan dieorang nk g pinjam buku tu..? konon2 nk bagi orang perasan cite ni kat mekah la tu sbb name shopping complex tu MECCA kan..hehe

3- si Nur ni kata belajar kat Jeddah, tp sebenarnye kat JOrdan tu..

jadi bagi budak yang pernah belajar kat JOrdan ni..pasti ianya kelakar dan mencuit hati..tp bg yang xpernah pergi lagi..memang serius dieorang kata ni kat ARAD SAUDI..hehe..
tp sebenarnye dieorang ade cakap ade pengambaran kat JOrdan gak..tp cume cm mlm td..identiti JOrdan tu xdiberitahu..
ok tq..
post signature

5 comments:

Ren Saturday, September 12, 2009  

hmmm patut la masa aku pegi Mekah, Madinah dan Jeddah haritu tak pernah tengok pon tempat2 tuh.... ;p

hIrOsHiNaRi Saturday, September 12, 2009  

ha..tgk mr janggel klu kerah ingatn tu mau kene cancer tu klu syik pikir kat mane tempat tu..hehe

anap_ilmi Saturday, September 12, 2009  

aku kelakr ms die ckp arab tuu..hehe..

::alifdalmim:: Saturday, September 12, 2009  

ada ke wat pengambaran kt Hotel Toledo..standart AGM BKMNS jer..hahahaha

hIrOsHiNaRi Sunday, September 13, 2009  

aku xsebenarnye xkisah yng die nk wat katne pun..tp biarlah bgtau..bikin wat macam cite transformers je..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO