10 September 2009

ViSTa Vs 3G

ni Vista apartment yang aku duk tu..tp bukan blog ni la..tp kat 13tingkat tu..hehe

sekarang ni aku berada di fakulti pengajian Islam yang hampir 3 bulan aku duduki setelah masuk ke sini..cume bezanya klu kat Jordan banyak kelas,atau banyak seingat aku semua kelas kat kuliah syariah al al-bayt aku da masuk..tp kat ukm ni aku hanya ade satu kelas sahaja..tulah meja yang aku selalu ngadap tu jugaklah kusi yang selalu aku duduk...pendek kata klu jalan lelap mate tau je kat mane kusi n meja letak kat mane..haha

jd peluang ketika aku berada di Ukm ni untuk membolehkan aku mengisi satu post, xbanyak sikit pun jadilah...sebab yang terbesar dan tertensennye ialah..kat umah sewa aku tu yang canggih manggih yang namanye VISTA tu kat sri PUTRA tu..line celcom die cam hampeh wal hampagas..ingat da ade 3G kat situ ngn duk tempat yang tinggi tu lagi la laju..tp sepatah haram nk connect pun cm makruh je..tu yang bikin panas je..


ingat ade azam baru boleh la nk post tiap2 hari..tp xpelah..yg komen kat post baru ni .. harap maaf la sesangat..sbb line kat umah tu xbape nk masyi sikit..tu yang suke duk kat umah seremban je..lg best laju je..jadi kawan2 kat Jordan jgnlah kate aku sombong..line ma..da ade da cite kat post dlu da..jgn marah haa...


sampai sini sahaja luahan aku kat umah yang bajet best ade swimming pool, gim la, tempat men ping pong la..tp kat kelas ni gak la aku menaip post aku ni..oklah jap lg doktor nk mai da..doakan kat vista line die best k..

salam
post signature

4 comments:

::alifdalmim:: Thursday, September 10, 2009  

tak nampak canggih manggih pun apartment tu..lawa lagi kuaters cikgu..hahaha..

p.s: amacam..menyesal tak beli broadband yg ko agung2 kn kt aku dlu..hahahaha ;p

Unknown Friday, September 11, 2009  

umah den kek ibid lg lawa nmpk eh bad
haha

hIrOsHiNaRi Friday, September 11, 2009  

tu adam :
bukan masalah broadband la..umah tu je cam haram..tp dengan adenye broadband, anda lebih yakin...hahaha

mr janggel :
xnk sabo..hehe

adam irbid:
ko xmai lagi sini ade swimming pool ma..jgn jeles..kat sane kene bayar..xbest bau ketiak arab..haha

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO