04 October 2009

KeKaSiH BaRu

tepat pukul 5 petang bersamaan 4-10-2009, sebiji notebook telah lahir di salah sebuah kedai-kedai di dalam PLAZA LOW YAT..yang nama kedai tu aku xingat wlupun td da dapat kad member die (mls nk tgk kad ni) maka lahirlah DELL yang berukuran 10 inci saja fizikal die dan berat die yang xcukup bulan ni..hehe..dan terkena demam merah..




Kisahnye macam ni..baru2 ni aku mintak respon kat korang kat sini tp xdo sapo lak yang nk bagi respon, anap ngn janggel je..oleh kerana nafsu dan sampai ke otak ni, dengan dorongan ramai kawan yang memberi nasihat yang berbunyi begini " klu ade duit, ko beli je la, nk pikir apo lagi". agak bagus gak nasihat tu..haha

nk jadikan cerita, sejak dua hari lepas, aku diajak teman membeli laptop kawan, tu sume la mendorong tu....nk jadikan cite, td pergi kenduri kawin kat sini , alang2 dah sampai KL, eloklah klu singgah kat pakcik LOW YAT ni..jd korang tgklah ape yang dah aku wat ni..nk sangatkan..hehe..

jadi inilah Hubby aku yg baru dan akan aku tatangnya seperti minyak yang terlebih penuh nanti..hehe..dah lama aku target satu nk bawak mane2 senangkan berbandingkan laptop aku yang ade sekarang...ni sume kisah xsyukurlah ni..hehe..semoga aku dapat memanfaatkannye kepada arah kebaikan hendaknya..amin...name die ape erk nk bagi..wlu bgaimana pun aku saja plih yang ni mgikut kepatutan yang aku ada dan lengkap ape yang aku perlukan..klu minat sume minat VAIO ke APPLE ke kan..hehe..selamat azam baru EXAM
post signature

14 comments:

::alifdalmim:: Sunday, October 04, 2009  

selamat datang pengguna baru Dell..hahaha

miss ubi Monday, October 05, 2009  

fuh...lama x mendarat d cini....ceh laptop bawu ooo...bg jak nama 'honey'..haha

Ren Monday, October 05, 2009  

Wah tahniah!!! Tak sangka secepat itu ekau boli yo!

Ish jeles aku...

hIrOsHiNaRi Monday, October 05, 2009  

to adam : selamat, jom wat persatuan, ko jadi ydp die..hehe

miss ubi : honey, lembut angat name tu...namekan mafia la...hahahhaa..

to janggel : da ade kaedah tu..poie boli yo la..hehe

MuhIY Monday, October 05, 2009  

dell!!bgos2!!
pilihan tepat...geng2!!!
merah tuh...somat glo...klu plih hijau apple lg somat...

aishahumairah Monday, October 05, 2009  

salam,
wah sgt jeles..
ada gak usha2 laptop ni..
tp lom ada rezki nk beli..
nk jga!!!!

hIrOsHiNaRi Tuesday, October 06, 2009  

tu muhiy, ha, aku memg nk masuk dell pun..hehe.tp ko punye ade remote la..aku xde.hhhehe

to aishahumairah, yeke...xpe..lambat sikit harge lgi turun ni..hehe

Anonymous,  Thursday, October 08, 2009  

smart ah lptop cik... brp regenyer???

teringin gak nk bedal satu....

hIrOsHiNaRi Thursday, October 08, 2009  

sapo ni..nk bedal, nt rosak la die,,haha

Anonymous,  Friday, October 09, 2009  

hihi... silap..bkn nak bedal ... nak beli jugak ...

brp ye regenye?

hIrOsHiNaRi Saturday, October 10, 2009  

murah je..lau mahal xbeli la..nk tau hage ke?boleh..sape ni?

ubi kayu,  Thursday, October 15, 2009  

ehem..ehem..mesra pelanggan nmpak..karang ade yng warne merah tukar jd hitam karang...

hIrOsHiNaRi Thursday, October 15, 2009  

lagi smart tu..baru la ade keunggulan..hehe

Anonymous,  Monday, October 26, 2009  

lau nk lg smart..scrin 2 bkan sje leh tutup tp leh pusing lg..nk try..jom..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO