08 October 2009

DoAkAn !!

post tuk kali ni, menggunakan notebook yang baru..dan wat pertama kalinya ianya berfungsi dalam notebook ni..dan wat pertama kalinya post ni agak kurang mengembirakan aku..ingat nk kongsi pengalaman pertma gunekan notebook ni..xpelah, lain kali jelah ye..

posting kali ni, aku xnk cite panjang2, aku mahukan doa daripada orang yang membaca blog ini supaya berdoa untuk bakal ayah mertuaku yang skrg ni berada di hospital kerana sakitnya yang xbaik-baik. ni bukan kerana ade hbgn ke ape, cume sebagai seorang Islam, doa-mendoakan adalah satu kewajipan kepada kita. lagipun ayahnya sgt baik dengan aku. biarlah aku merasai berkhidmat untuk peluang kedua kepada bakal ayah aku nt..doakan ye..

untuk si die, tabah walaupun hari ni hari lahire dikau yang ke-22
SELAMAT HARI LAHIR & PANJANG UMUR, HARAPAN MURAH REZEKI
post signature

5 comments:

Ren Thursday, October 08, 2009  

Amin~ Semoga semuanya sihat dan berjalan lancar.

anap_ilmi Thursday, October 08, 2009  

pakcik mohshin saket ke..alahai...siannyer. allahumma yashfu anhu..lama gile xjmpe pakcik mohshin..ada la dalm 2thn jgk laa..hurmm

Anonymous,  Thursday, October 15, 2009  

ei ade org wish besday la..tq2..abah da chat da,da leh drive da..pnjg ur mrh rzeki je,cpat kawin xde??

hIrOsHiNaRi Thursday, October 15, 2009  

lambatnye nk komen..da basi da? xnk jawab...haha

inarihiroshi,  Tuesday, October 20, 2009  

merjuk plak..xde xbasi pn..expired date lmbt lg

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO