17 October 2009

LuCkY NuMbEr


Sebelum itu, bagi sesiapa rakyat Malaysia yang tidak pernah merasai keadaan peperangan di Palestin yang amat DAHSYAT baru ni.. malam tadi Malaysia seolah-olah berada di dalam keadaan darurat dengan bunyi mercun sana sini, ade yang kuat ade yang perlahan, memberikan perasaan seperti sedang berperang...hahahaha..

yang tadi iklan je ye
, Nak jadikan cerita, Khamis malam Jumaat baru ni aku ngn Dol telah menghadiri satu Majlis Jamuan Raya bersama ahli Bisnes kat Selangor, kat mane adalah dirahsiakan, haha. Nak dijadikan ceritanya lagi, diberi la nombor2 cabutan bertuah disampaing aku ngn dol ni cabar mencabar yang nombor dia or aku yang bertuah. Kebetulan no aku ni 63 seperti no plat keta aku. Bajet macam ade ong la. tibe2 tengah2 aku ngantuk akibat kekenyangan, no aku naik malam tu. cepat2 la aku g amik kat depan tu.. perasaan aku gembira gile2 nasib xmamai je g kat depan tu.


kenape aku hepi gile? sebab ni la kali pertama aku mendapat hadiah cabutan bertuah secara JUJUR nya sekali..klu x, masa kat JORDAN dulu masa ade majlis ke, aku akan ambil banyak nombor ni..siap boleh pilih2 lagi ngn aku bagi kat kawan aku lagi sebb nombor2 yang aku tibai tu ade la dua kene..klu aku sorang je ambil ni, mestilah kantoikan..hehe..

aku harap lucky aku akan berterusan sehinggalah hari kiamat..kirenye xrugilah pergi malam tu walaupun penat sikit nk pergi malam tu..hehe..
tu jela citer die..amin
post signature

7 comments:

anap_ilmi Saturday, October 17, 2009  

kencang business..sampai je cite2 business ko tu kt sini..ngeh3

Janggel Sunday, October 18, 2009  

Amboi..bak sket hamper tuh!!!

hIrOsHiNaRi Sunday, October 18, 2009  

ambil la..meh sini...hehe

ntah,  Tuesday, October 20, 2009  

ceh..kedekut..bkan nk bg ckit..kate je nk bg

hIrOsHiNaRi Tuesday, October 20, 2009  

ala tertinggl la..nk wt cmne ma...hehe

Anonymous,  Monday, October 26, 2009  

dasar kedekut..ade kesah..

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO