26 November 2009

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiL AdHa

Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar...

masih tergiang-giang kehadiranku disisi Kaabah pada waktu malam pertama aku menjejaki tanah haram ini, amat ku rindui suasana yang begitu sesak beramai-ramai mengerjakan Haji. pengalamna ini xkan aku lupuskan dari mindaku ini..dan aku berharap akan menemuinya lagi di masa akan datang..(ingat nt nk wat balik sejarah g sana, nanti anak-anak boleh bace cerita aku nanti..hehe)

diam xdiam, sekejap je kite telah masuk bulan Zulhijjah yang mulia ini, secara xlangsungnya merupakan raya keduaku bersama keluarga tercinta..inilah dinamakan jodoh tuhan pasti akan berlaku jua..

Sempatlah pagi td pergi mantai kat pasar ampangan untuk membeli barang-barang yang kebiasaan raya orang belinya, xkiralah lomang ko, nasi impit ko, ayam, daging, sumo-sumolah..tp kami di Malaysia, raya adha ini, xsemeriah hari raya aidilfitri, jd kat pasar td xdelah bersesak-sesak..ye x..

jadi kesempatan malam raya yang mulia ini, sufi dan keluarga ingin mengucapkan :

"SELAMAT HARI RAYA AIDIL ALDHA
MOHON MAAF, HALAL SEGALA KUTERIMA"


kepada semua yang mengenali diriku ini, semoga raya tahun ini, lebih meriah dan penuh dengan kesyukuran..

entry kali ni, kan ku khususkan kepada semua yang mengenaliku ini, warga mertua, pondok, sek-sek, albayt, jordan, ukm, dan usim..sume-sume la ye..

wassalam
post signature

0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO