24 November 2009

WiN CoNTeST

Dear Member,

thank you for joining our " cloudy with A chance of meatball" movie contest brought to you by MYMESRA and Buena Vista Columbia Tristar (M) Sdn.Bhd. On behalf of MY Mesra, I do hope that you will enjoy your gift . Keep on coming to My Mesra for more contest and interesting stuffs!

your Mesra Editor,
MAS

mangai siap tulis BI lak tu, pe kes, sebenarnya semalam aku dapat hadiah menang contest yang di buat oleh MYMESRA tu.

asal citernye cmni, aku slu la tgk akaun mymesra aku nk tgk name aku naik ke pemenang rush cool tu, paling koman pun dapat la rm1000 ke..last kali boring name xgak naik-naik ni, aku tgk la sume yang leh pakai dalam laman web my mesra ni, las kali termasuk lah kat peraduan yang remeh ni kan, mase tu pulak aku isi time tunggu doktor kaedah penyelidikan xmasuk-masuk lagi, ape lagi aku isilah cogan kata die, ape yang sedap cite ni..aku tiru bulat-bulat lah dalam internet..ingat-ingat klu kene dapatlah bende best ke, paling sengal pun baju la kan..

bile aku cek email aku, die cakap aku menang n lastly die mintak alamat umah aku, wa, dalam ati aku da pikir hadiah best di da..
ko
tau aku dapat ape? ha tgk je la gambar bawah ni..ni punya antar tu gune ABX ke ape, aku xingatlah..mmg cara antar mmg grand abis da..hehe...las-las ko tgk je la aku dapat ape ni..hehe..

ni la die bungkusan yang da di antarkan tu..mcm xnk bukak pun ade gak ni...cm da dapat detect da ape isi kandungan die...


taraaaa...buku conteng kanak-kanak satu..hahaha
post signature

4 comments:

anap_ilmi Tuesday, November 24, 2009  

wahhh..smakin bertuah ko yer...ritu dpt cabutan bertuah..ni dpt buku conteng..ok la tuu..

*aku ingt dpt agreement kreta yg masa dulu ko kt sini dpt call dari German tu...huhu

hIrOsHiNaRi Tuesday, November 24, 2009  

haha..ingat jugak ko kat aku..nah amik buku conteng tu aku bagi kat ko..hehe

Post a Comment


ShoutMix chat widget

World Followers

World From

World Banners

<<- selamat datang ke mysite hiroshinariworld.blogspot.com..selamat berjumpa lagi->>

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO